Tel.: +48 666 821 033 e-mail: bioan@o2.pl
Regulamin sklepu internetowego Bioan
Definicje
- Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Dostawa - oznacza czynność polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, produktów określonych w zamówieniu.
- Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie wykonywania dostawy produktów.
- Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta.
- Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa będą świadczone usługi drogą elektroniczną, lub z którym zawarta będzie Umowa sprzedaży.
- Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Klienta - oznacza usługę elektroniczną, oznaczoną indywidualną nazwą i Hasłem podanym przez Klienta. Inaczej jest to panel w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności i usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
- Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Login jest adresem poczty elektronicznej Klienta.
- Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin - oznacza niniejszy regulamin sklepu.
- Rejestracja - oznacza czynność wykonywaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
- Sprzedawca - Credi Krzysztof Polek , Kopaliny 113 , 32-720 Nowy Wiśnicz
- Sklep Internetowy - oznacza stronę internetową umożliwiającą składanie Zamówień oraz dokonywanie Rezerwacji przez Klienta oraz świadczenie usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
- Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
- Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
- Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
- Newsletter - oznacza Usługę Elektroniczną, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, Sklepie Internetowym, w tym nowościach i promocjach, na podany przez Klienta adres e-mail za zgodą Klienta
Postanowienia ogólne, korzystanie ze Sklepu Internetowego
Sklep internetowy Bioan, dostępny pod adresem www.bioan.eu prowadzony jest przez firmę Credi Krzysztof Polek.
Siedziba firmy
Kopaliny 113 32-720 Nowy Wiśnicz
adres korespondencyjny to
Bioan
Kopaliny 113 32-720 Nowy Wiśnicz
Infolinia 666 821 033- czynna w dni powszednie od 9.00 do 17.00
Jesteśmy zarejestrowani w CEDIG pod numerem
NIP: 868 000 20 01, Regon: 850213657
Konto do wpłat w złotych
Bank Santander SA
09 1090 1838 0000 0001 4263 9272
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy i domeny internetowej, formularzy, logotypów zamieszczanych w Sklepie Internetowym (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może nastąpić wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Sklepu Internetowego to: przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej. Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768. Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
- Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem Klienta ze Sklepu Internetowego w celu: utrzymania sesji Klienta, dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu Internetowego ponownie wpisywać Loginu i Hasła, dostosowania i optymalizacji Sklepu Internetowego do potrzeb Klientów, tworzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu Internetowego, zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności działania Sklepu Internetowego. Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Sklepu Internetowego.
- W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
Rejestracja
- W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji Konta Klienta.
- W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym a następnie przesłać go drogą elektroniczną poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
- W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
- W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach otrzymywania informacji handlowych, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych.
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach otrzymywania informacji handlowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia. Oświadczenie może zostać przesłane na adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
Zamówienia
- Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
- Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Klient składający zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego, składa zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "Do koszyka", pod wybranym Towarem prezentowanym w Sklepie Internetowym. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „Koszyku” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie poprzez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając przycisk „Do kasy”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak i również o wszystkich dodatkowych kosztach, które musi ponieść w związku z Umową sprzedaży.
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
- Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
Zasady przetwarzania danych osobowych - Polityka prywatnośći
Opis przetwarzania danych osobowych klientów dostępny jest na stronie internetowej www.bioan.eu
Dostawa i płatność
1. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich.
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy
i podanych w momencie dodania artykułu do koszyka.
Zamówienia realizowane są w ciągu 24 - 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty.
Następnie dostarczane są przez Poczte Polską i firmy kurierskie w ciągu 1 - 2 dni roboczych w przypadku wybrania opcji dostawy:
kurier 48 pocztex lub pocztex 48 pobranie,
przesyłka kurierska 1-2 dni robocze
oraz 2-5 dni roboczych w przypadku wybrania przesyłki ekonomicznej do 0,5 kg
Firma nasza nie ma wpływu i nie odpowiada
za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez Pocztę Polską lub firmę kurierską
z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
2. W przypadku Państwa nieobecności, kurier lub listonosz pozostawia awizo z informacją,
kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę.
3. W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość
i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera lub zgodnie z procedurą odbioru towaru z paczkomatu.
4. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń,
co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, listonosza
spisać protokół szkody, w protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia
oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania i następnie podpisany protokół
przesłać do Bioan drogą elektroniczną lub tradycyjną. W przypadku przesyłki odbieranej w paczkomacie należy postępować zgodnie z procedurą reklamacji towaru odbieranego w paczkomacie.
5 . Możliwe są następujące formy płatności:
- szybki przelew "przelewy 24. pl"
operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- zwykły przelew.
(Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym sklepie internetowym,
wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Płatność należy uregulować
w ciągu 7 dni. Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie naszej firmy
realizujemy zamówienie. Standardowo to od 24 do 48 godzin
Za pobraniem
Rękojmia
- Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny
względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną albo prawną.
- Jeżeli dostarczony Towar ma wadę, Klient ma możliwość:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny lub odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
c) Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
- Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
- Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Proponujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12. Regulaminu.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Klienta.
- Klient może również zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien opisać zaistniały problem. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatrzy reklamację i udzieli Klientowi odpowiedzi.
- Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę formularza reklamacji.
Odstąpienie od umowy
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić
bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie,
lub na email w terminie 14 dni od daty otrzymania rzeczy.
Oświadczenie powinno zawierać:
Imie i Nazwisko kupującego,
data złożenia oświadczenia
adres
nr zamówienia
informacja, który towar jest zwracany
nr konta do zwrotu płatnosci
2. Zgodnie z art. 34 Ustawy o prawach konsumenta:
a) Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie,
jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy;
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy
(chyba że zachodzi przypadek określony w art. 34 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta)
c). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy
będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Wszystkie otrzymane od kupującego płatnosci zostaną zwrócone niezwłocznie,
nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania oświadczenia,
przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego,
pod warunkiem, iż w tym czasie rzecz zostanie dostarczona do siedziby firmy
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Bioan za pobraniem.
8. W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny
pod nr. 666 821 033, lub kontakt mailowy na adres: bioan@o2.pl
- w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje
na temat przeprowadzenia tej procedury.
Rozwiązanie umowy - nie dotyczy Umów sprzedaży
- Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem wyżej wymienionej umowy oraz postanowień poniżej.
- Klient wykonując Rejestrację w Sklepie Internetowym może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
- Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym.
Postanowienia końcowe
1, Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego
sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r
. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.),
z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich
określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r.
w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych
sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego
w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach
oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu
między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego
(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej,
do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów
(m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod
bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707
oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
2. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań,
aby opisy i dane techniczne umieszczonych sklepie produktów/usług były zgodne z rzeczywistością.
Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów
i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów)
prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia
przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością,
w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn
zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
4. Bioan zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu
Klienci zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną oraz poprzez informację
zawartą na stronach sklepu z prawem wypowiedzenia umowy o świadczenie
usług drogą elektroniczną
lub umowy sprzedaży w terminie 14 dni.
Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia.
5. Kupujący dokonując zakupów w Bioan wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną,
na wskazany przez siebie w zamówieniu adres email,
elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami
faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami.
Niniejsza zgoda uprawnia firmę Bioan również do wystawiania i
przesyłania faktur i faktur Vat w formie elektronicznej,
zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r.
w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania
oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
6. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem
zastosowanie mają obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego
Kopaliny dnia 28.10.2020
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat : Credi Krzysztof Polek, 32-720 Nowy Wiśnicz Kopaliny 113
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym
odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/następujących rzecz/y(*) /
umowy dostawy następujących rzeczy(*) ..................................................
...........................................................................................................
nr. dokumentu fiskalnego ...................................................
– Data zawarcia umowy(*) / odbioru(*) ……………………….;
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ………………………………………………………..;
– Adres konsumenta(-ów) ……………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….;
nr. rach. bankowego konsumenta na który ma być przelany zwrot: Bank ......
............................................................................................................
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
………………………………………………………………………………………………….
Data …………………………………
(*) Niepotrzebne skreślić.
WZÓR FORMULARZA reklamacyjnego
(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci reklamacji towaru)
Wniosek reklamacyjny
Adresat : Credi Krzysztof Polek, 32-720 Nowy Wiśnicz Kopaliny 113
1. Dane reklamowanego przedmiotu...................................
.................................................................................
2. Powód reklamacji/ opis wady.............................
.............................................................................
...............................................................................
– Data kupna ..............................., nr dowodu sprzedaży......................
– Imię i nazwisko reklamującego ………………………………………………………..;
– Adres reklamującego ……………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….;
Podpis reklamującego (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
………………………………………………………………………………………………….
Data …………………………………